måndag 12 november 2012

En flickfotografs bekännelser av Bingo Rimér

Den här boken innehåller precis det man tror att den ska innehålla; fester, droger, sex, nakna brudar, farliga killar och äventyr.
Jag minns inte varför jag köpte boken men jag började läsa den för att jag behövde en bok där författarens efternamn börjar på R för min alfabetsutmaning. Då boken är väldigt tunn så lästes den ut på en dag och jag fick en inblick i ett liv som är så väsensskilt från mitt eget att det faktiskt blev lite spännande.
Jag har tyvärr fördomar mot brudar som väljer att inte bara spruta in silikon i brösten utan dessutom känner att de måste visa upp sina nya bröst för allt och alla. Jag har alltid vägrat att kalla de "glamourmodeller" då jag inte finner någon glamour alls i att vika ut sig så att gamla gubbar ska få en trevlig stund. Utvikningsbrudar passar bättre.

Jag hade blandade tankar och åsikter om Bingo innan jag läste boken, så det var väldigt trevligt att upptäcka att han verkar vara en sympatisk, rolig man med självinsikt. Boken är helt okej men ger mig inget mer än en trevlig stund med lite kändisskvaller.

Alla bilder i boken är roliga att se och är självklart en del av Bingos liv, men känns även som ett sätt att försöka locka fler läsare. Det finns bilder på halvnakna (och helnakna) kända utvikningsbrudar, utländska och svenska kändisar, porrstjärnor och Hells Angels-medlemmar.

Betyg:



Inga kommentarer: