måndag 28 juni 2010

PhonePhucker av Tanja Suhinina

Handling
Tanja Suhinina behövde arbetslivserfarenhet för att kunna söka in till psykologlinjen. Hon beslutade sig därför för att kombinera två av sina främsta intressen- språk och sex- och börja sälja telefonsex.

"Phonephucker" är det fräcka, rappa, burleska och hysteriskt roliga resultatet av Tanjas bloggande om sina erfarenheter som telesexös. Rikt illustrerad av Elin Jonsson är detta boken som fick kritikerkåren att ömsom rodna, ömsom kikna av skratt, och hela bloggsverige att jubla.

Ur boken:
Jag kan vara en uppkäftig högstadieelev i en för kort kjol, jag kan vara en sträng haremsdam som dresserar dig. Jag kan vara en hemmafru som är sen med hyran, jag kan vara din guide i en mörk porrklubb. Jag kan vara din syster, din mamma, din konfirmationsledare eller din chef. Jag kan vara din vildaste fantasi och jag kan vara din vackraste dröm. Jag kan vara vem som helst om du bara låter mig...

Mina tankar
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här boken. Det var intressant att få massa fakta om ett så tabubelagt ämne men det blev nästan lite magstarkt med all info. Jag förstår inte hur man klarar av ett jobb som telefonhora och jag kan t.o.m. tycka att det är obehagligt att man ens vill prova på ett sådant yrke. Boken i sig var lättläst men inte speciellt intressant.

Betyg



Inga kommentarer: